Årsmöte 13 juni kl 12:30.

Fysiskt eller digitalt årsmöte? Både och!
Nu är det äntligen dags för församlingens årsmöte för verksamhetsåret 2020. Denna gång blir det lite speciellt. Årsmötet skulle som vanligt ha hållits i mitten av mars, men på grund av pandemin flyttade vi fram det till 13 juni. För hoppningen var att vi i juni skulle kunna bjuda in åtminstone några församlingsmedlemmar för att vara med på plats i kyrkan.

Nu verkar det bli precis så! Därför kan vi nu hälsa er välkomna till församlingens årsmöte och ni kan välja att vara bland de femtio personer som deltar på plats i kyrksalen eller välja att följa med digitalt. Söndagen 13 juni 12.30 startar vi årsmötet i kyrksalen. Väljer man att delta framför en skärm hemma måste man anmäla sitt intresse till Patrik Buller med e-postadress admin.pb@immanuelskyrkan.nu  så kommer ett svar tillbaka med en länk för inloggning i mötesverktyget Teams tillsammans med nödvändig information. Det kommer att erbjudas ett tillfälle innan årsmötesdagen att testa så man har koll på att tekniken fungerar. Handlingar till årsmötet kommer att sändas ut till dem vi har e-postadress. Du som inte kan ta emot information via e-post kan hämta kompletterande årsmöteshandlingar på kyrktorget två veckor före årsmötet.

Välkommen – gärna på plats i kyrkan!
Anders Claesson