VÄLKOMMEN PÅ TILLSAMMANSDAG! Lördag den 25 september

Äntligen har vi nu möjlighet att mötas till en hel dag tillsammans som församling. Denna gång bjuds du in till Equmeniakyrkan Storsjöstrands nyrenoverade lokaler i Horla. Kyrkan ligger naturskönt vid en sjö med stora grönområden, där finns alltifrån fotbollsplan till promenadstigar. Ta gärna med dig kläder för att både kunna vara ute och inne. Är du sugen på att bada får du gärna ta med badkläder.

Vi vill att alla skall känna sig trygga att delta på tillsammansdagen och det är därför viktigt att vi fortsatt följer rådande restriktioner!

Du anmäler dig senast 19 september genom att klicka på länken nedan och fylla i formuläret:

Det går också bra att anmäla sig på söndagsgudstjänsterna då någon av våra anställda kommer ha en anmälningslapp man kan skriva upp sig på.

Dagen kostar 100 kr , gratis för barn.

För dem av oss som inte har/kör bil försöker vi ordna samåkning till. När du anmäler dig kan du fylla i om du behöver eller kan erbjuda skjuts. Vi rekommenderar att dem av oss som åker bil med någon vi inte delar hushåll med bär munskydd. Vem som behöver skjuts och vilka som kan skjutsa sammanställs efter 19 september av Lena Ekberg 0732- 019285 som nås kvällstid.

Dagens upplägg:

10.00 Välkomstfika och inledning

11.00 Storsamling

Barnen en egen samling parallellt.

13.00 Lunch, OBS! Medtag egen lunch.

14.00 Valfria aktiviteter

16.00 Avslutande andakt

16.15 Fika

Vi ser fram emot denna dag tillsammans!